maandag 7 februari 2011

stoere meisjes-auto




Ik wilde eens een echt stoer shirt maken, want hoewel Lynn een echt meisje-meisje is (dol op nagellak bijvoorbeeld), is het ook een stoere meid.


Voor de auto heb ik moeten praten als brugman ('een auto is voor jongens' vond Lynn), maar toen ik zei dat mama toch ook een rode auto heeft gehad en dat een rode auto best wel een meisjesauto is, mocht het toch).

Meestal ben ik van de lieve-meisjes kleuren (gothic kan ze nog lang genoeg zijn :-)), maar de 'harde' kleuren (knalrood, fuchsia en zwart etc) staan Lynn wel heel goed, beter dan de zachte tinten. Vandaar dat ik het toch eens gewaagd heb om een zwart (/wit) exemplaar te maken. Het staat haar erg leuk.
Later heb ik de rode roezels bij de mouwen nog weggehaald, dit elastiek krulde teveel op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten